måndag 8 mars 2010

Nu var det verkligen länge sen ja skrev, har jobbat väldigt mycket och Mattias var med mig hela förra veckan i örebro så har helt enkelt inte haft tid. I torsdags satt Jag, Vicky, Ellen och Karin hemma hos mig och åt Kina mat och tog några drinkar sedan åkte vi till Emilia på förfest och träffade en massa trevligt folk, Hade jätte kul! Efter det åkte vi in till Slick där det var många igenkända ansikten :)
I fredags fick jag åka in till akuten med min käre pojkvän mattias, hans ledband i foten var skadat så nu går han med krykor stakarn.
Sen lördag och söndag jobbade jag, och söndag var värsta morgonen någonsin jag skulle ta bussen till jobbet vilket var väldigt länge sen ja gjorde, när jag äntligen kommit fram till ettans buss vilket är en bit så kommer bussen och när vi är i brynäs stannar bussen och slutar fungera gubben som kör säger att det inte går någon extra buss så vi får gå till stan och kolla om det går någon annan buss där, när jag väl kommer till stan är det inte en människa där så jag får ringa efter en taxi, och inte nog med det när vi kommer fram till Valbo väst funkar så klart inte mitt kort, suck!
Nu ska jag kolla klart på halv åtta hos mig sen blir det kex och ost, Mums.








Bilder från i torsdags!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar